Як відбувається купівля-продаж квартири через агентство нерухомості «Вісон»

Купівля та продаж квартири — клопітка й відповідальна справа, здатна вибити з життєвої колії людину, яка жодного разу з цим не зіштовхувалася. Багато людей не прагнуть довіряти агентствам нерухомості, тому що бояться безвідповідальності та шахрайства. Насправді, всі побоювання будуть марними, якщо обрати перевірену компанію та ознайомиться з алгоритмом роботи її співробітників.

Купівля-продаж квартири через агентство — це шанс позбавити себе від бюрократичної тяганини. У той час, як самостійно людина буде збирати різні довідки та готувати документи досить довго, то за допомогою агентства дана процедура займе набагато менше часу.

Переваги роботи з професіоналами:

  1. Швидкість оформлення документів.
  2. Грамотність оформлення документів.
  3. Грамотність здійснення матеріальних зобов’язань між сторонами угоди.
  4. Контроль за правомірністю угоди.
  5. Перевірка об’єкта нерухомості на відповідність заявленим даним.

Вибір агентства для оформлення купівлі-продажу квартири

Агентств з роботи із нерухомістю сьогодні величезна кількість. У завдання покупця і продавця квартири входить грамотний вибір. У чому ж він полягає?

У першу чергу, звернути увагу потрібно на стаж роботи агентства. Звичайно, перевагу потрібно віддавати вже отриманим репутацію на ринку даних послуг організаціям. Перевірити репутацію обраного агентства можна простим способом — почитавши відгуки клієнтів, які напевно будуть доступні на сайтах в інтернеті.

Юридична відповідність фірми — інша, на що необхідно звернути увагу. Зробити це досить просто — потрібно запитати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб. Також, у агентства повинен бути атестат на ведення юридичної діяльності. Підказати про стан поточних справ організації допоможе відділення податкової інспекції. Якщо агентство визнано збанкрутілим або є в боржником сплати податків, значить довіряти йому не варто.

Штат співробітників — третій, не менш важливий критерій, за яким можна зрозуміти з якою організацією ви маєте справу. Кожен, хто працює в агентстві ріелтор повинен мати юридичну освіту або сертифікат про проходження спеціалізованих курсів.

Етапи оформлення купівлі-продажу квартири через агентство

Спочатку необхідно укласти договір на надання послуг із агентством. Це типова угода, в якій прописуються всі обов’язки ріелтора та список послуг, що надаються. Гарантія юридичної правомірності виконання угоди — важлива деталь, яка повинна бути вказана в договорі. Далі ріелтор повинен пояснити, як відбувається оформлення угоди.

Перш ніж купувати квартиру, потрібно її знайти. У завдання агентства входить пошук нерухомості, яка повністю відповідає запиту клієнта. До пошуку входять перемовини та зустрічі з продавцями.

Етапи угоди купівлі-продажу квартири за допомогою агентства нерухомості зазвичай відразу озвучуються ріелтором. Надається список документів, який потрібен для грамотного оформлення договору. При чому, документи повинні бути надані як з боку покупця, так і з боку продавця.

Практично всі агентства нерухомості виконують угоду купівлі-продажу квартири через нотаріуса. Саме він складає договір, на підставі якого реєстраційна служба видає документ про право володіння об’єктом нерухомості покупцеві. Наступним етапом стане відвідування сторонами нотаріуса та підписання договорів.

Важливо знати, що ріелтори часто працюють за дорученням. І його теж потрібно завіряти у нотаріуса. Однак на оформлення угоди сторонам краще з’явитися самостійно.

Існує ряд обтяжень, на які потрібно звернути увагу:

  • Заборгованість у квартирі з комунальними платежами.
  • У квартирі має частку неповнолітня дитина.
  • Квартира знаходиться у заставі в банку.

Усі ці обтяження обов’язково стануть причиною проблем з нерухомістю в майбутньому.

Придбання квартири — процес, який пов’язаний із безліччю труднощів і ризиків, переходьте на офіційний сайт https://vison.com.ua де вам допоможуть обійти «гострі кути» при купівлі-продажу нерухомості.