Етапи SEO, про які всі забувають

Якісна оптимізація стосується не тільки Title і Description, а й самих текстів, опису товарів і послуг, вона спрямована на залучення додаткових посилань на сторінки, виправлення технічних помилок у коді та усунення невідповідностей вимогам пошукових систем.

Разом із фахівцями студії Ямбус спробуємо розібратися в деяких моментах, про які всі забувають. Це чудова можливість поліпшити SEO та отримати більше органічного трафіку.

Отже, домогтися успіху в SEO можна тільки тоді, коли ви робите це комплексно і, крім створення оптимізованого контенту, робите аудит, проводите технічну оптимізацію і дослідження ключових слів. А тепер по порядку.

SEO на всіх сторінках

Оптимізувати потрібно не тільки посадкові сторінки, а й усі інші — навіть якщо вони не дуже важливі. Google дивиться на сайт комплексно.

SEO на сторінці — один з найважливіших кроків у процесі оптимізації, який заснований на технічному аудиті та дослідженні цільової аудиторії. Це процес оптимізації сторінок сайту для поліпшення рейтингу в пошукових системах. Це величезний обсяг роботи, який охоплює копірайтинг з ключовими словами, оптимізацію зображень, поліпшення внутрішніх посилань і оптимізацію метаданих.

Опрацювання структури сайту

Добре продумана структура сайту має вирішальне значення для рейтингу в результатах органічного пошуку. По-перше, спрощення сканування сайту прискорює індексацію нових сторінок і допомагає пошуковим системам зрозуміти ваш контент. Також це тісно пов’язано з користувацьким досвідом. Зручна навігація життєво важлива для утримання користувачів на сайті та зниження показника відмов. 

Покращуючи структуру свого сайту, ви допомагаєте йому виглядати більш привабливим для Google, що неминуче призводить до залучення цінного трафіку. 

Складання контент-плану

Якісне SEO завжди включає опрацювання контент-стратегії. Додавання релевантного контенту з низькочастотними запитами дає змогу залучити більше трафіку та залучити потенційних клієнтів. Фахівці студії Ямбус https://yambus.com.ua/ давно взяли цей принцип на озброєння.

На основі аналізу ключових слів створюється стратегія, що відображає потреби та цілі бізнесу, але найголовніше — статті додаються не навмання, а за певним планом, щоб використані в них ключі не перетиналися з ключами на основних сторінках і не з’являвся ефект канібалізації запитів.

Зовнішнє SEO

На відміну від внутрішнього SEO, яке охоплює оптимізацію контенту і мета-тегів, позасторінкове SEO спрямоване на підвищення авторитету, актуальності та довіри до сайту.

Найнадійніший спосіб домогтися цього — закупівля посилань. Вони допомагають алгоритмам Google ідентифікувати ваш контент як цінний й забезпечують поліпшення видимості ресурсу. Отримання якісних зворотних посилань з авторитетних сайтів необхідне для позиціонування сайту як авторитетного, що призводить до більш високого рейтингу.

Більше корисної інформації про SEO, просування і копірайтинг ви можете дізнатися на сайті студії Ямбус — якісний підхід гарантує хороший результат!