У Farmak.Family Doctor Camp лікарі надихнулися на створення власних соціальних проектів

У жовтні, вперше в медичному просторі, компанія “Фармак”, яка є лідером фармацевтичного ринку України, організувала новаторський захід для сімейних лікарів – Farmak.Family Doctor Camp. Це п’ятиденний табір, який був створений для обміну професійним досвідом, побудови знань щодо розвитку власного бренду лікаря, “перезавантаження” та боротьби з професійним вигорянням.

Учасники заходу розпочинали щоранку зі спортивних тренувань, протягом дня відвідували майстер-класи та тренінгові блоки. Тут вони отримували практичні інструменти для мотивації у щоденній роботі, опановували передові медичні технології – наприклад, як зробити УЗД серця та судин за допомогою смартфона, змагалися між собою у спортивних та інтелектуальних челенджах, а також працювали над створенням соціальних проектів для здоров’я нації.

Для учасників було проведено 4 медичні майстер-класи, а також тренінги:

  • з виявлення та боротьби з вигорянням від досвідченого психолога;
  • за взаємодією лікаря з пацієнтом від лікаря-анестезіолога, блогера та спікера TEDx;
  • з побудови особистого бренду лікаря в інфопросторі від професора, який створив власний бренд і клініку, та кофаундера популярної медичної спільноти в Instagram;
  • за превентивними заходами, спрямованими на боротьбу з передчасним старінням та продовження життя від генетика.

І головне, на завершення табору 4 команди лікарів представили свої соціальні проекти щодо покращення здоров’я українців. Шляхом голосування було обрано одну з ідей, яка отримала підтримку для реалізації від “Фармак”. Саме таке завершення проекту допомагає лікарям пригадати, чому вони обрали шлях допомоги людям, а також мотивують пошук нових рішень та підходів у лікуванні пацієнтів.

“Цей формат не стільки про наукове пізнання в лікуванні та діагностиці, скільки про самосприйняття та відкриття себе та оточуючих по-новому. Які всі талановиті та прекрасні – словами не передати! І про це, на жаль, багато хто забуває у своїй щоденній рутині – про свої мрії, бажання та цілі. Я планую відвідувати кожен наступний кемп і, звичайно, радитиму колегам”, – зазначає Олександр Бабінський, сімейний лікар і учасник Farmak.Family Doctor Camp.

“Найважливішою цінністю фармацевтичної компанії “Фармак” є люди. Люди, які працюють на підприємстві, а також ті, з ким ми маємо честь співпрацювати і без яких неможливо досягти здоров’я нації, – сімейні лікарі. Проекти, які сприятимуть їхній ефективній комфортній роботі, – невід’ємна частина діяльності компанії. Ми глибоко переконані, що спільними зусиллями бізнесу, влади та суспільства зможемо реалізувати справді важливі та потрібні проекти для українців”, – коментує Катерина Бойко, консультант з маркетингу “Фармак”, а також один із організаторів проекту .